čtvrtek 25. února 2010

Nádech jara ...

Dne odopoledne se sluníčku moc nechtělo, ale nakonec překvapilo a po obědě bylo nádherně, krádný jarní vzdoušek a teplo. Byla jsem ve městě a pak už jsem se postupně svlékala, rukavice, šála a nakonec i rozeplá budna. Jen tak dál, už se těším na jaro a na procházky s mazlinkou Kessi, ten pohyb už jí chybí (a já už bych ho taky potřebovala :) ). Mám velkou radost sehnala jsem krásnou přízi na bakalářskou práci, ty barvy nemají chybu, snad i výrobky a vzorky budou vypadat dobře! Už se těším až se to vše bude blížit ke konci a budu vidět jak vše nakonec vypadá! :) A taky už mám konečně občanku, chodit s pasem už mě nebavilo, ale to je tak, když někdo nehlídá platnost občanky ...

Na závěr malý fotopříběh z večera ... Kessi a hroch ... :)











Žádné komentáře:

Okomentovat