úterý 2. února 2010

2.2.2010 =o) ...

Foceno z auta pří cestě domů, když jsme se vraceli z reklamace mého nového šicího stroje ...


U nás u baráku ...




Pár portrétů mazlinky Kessi,trošku rozcuchaná, zrovna spal :) ...











Dneska toho bylo na programu nějak moc, reklamace šicího stroje. Pán říkal, že až to bude opravené, že zavolá, tak budu čekat. Jen bohužel není ten obchod v našem městě. Návštěva v nemocnici. Pak jsem fotila Kessi, čekala jsem na PPL, které přijelo až kolem páté a já se bála,že už nepřijedou. Objednala jsem si totiž krásné stuhy, tak zase můžu tvořit. Také jsem dnes ušila Kessi novou bundičku, na starém stoji, to bylo umění, tak zítra jí dodělám zapínání a bude hotovo. Teď dopiju čaj s punčem a půjdu do hajak ke svým zlatíčkům ...

Žádné komentáře:

Okomentovat